Saturday 22 June 2013

Terima Kasih SAHABAT

Assalamualaikum korang,.

Hari ni saya bosan sgat sbb sahabat baik saya ada hal,. btw, sya xkisah pon,. ag pon saya bukannya sihat sgat,. nnt pergi ikut dia xpasal-pasal pengsan kat situ dia jugak yang susah. Dan hari ni alHamdulillah kurang sikit sakit kepala saya tapi dada saya tetap kurang-kurang. Nak jumpa doktor saya da fobia >.< ,. hehe



Apapun..saje nk tulis sebab saya nk berterima kasih sangat kat dia sbb dia jaga saya malam tadi. Seriusly, saya memang sakit kepala sangat tambah lagi badan saya terus jadi lemah yang teramat. sAYA tak tahu kenapa boleh jadi macam tu.

Saya cuba untuk jadi kuat, tapi akhir sekali saya kalah. Nasib saya tak pengsan waktu nak pergi tandas,. konon kuatla tu.. >.< .., haishhh !!

Saya ada tulis puisi untuk dia, tapi saya harap dia tak baca sbb saya malu,.>.<  khas unuk sahabat saya NUR HAMIZAH BT MUHAMMAD BAJURI,..

Sahabat,
Engkau ibarat pelita yang menerangi kegelapan,
Walaupun cahayanya tidak menyinari kegelapan itu,
tpi cukuplah ia memberikan sedikit ketenangan di dalam hati ini.,

DAh la tu,. hilang idea nk tulis,. hehe,. bye bye korang >.<


2 comments:

  1. lohhhh npe xsambung?? baru nk teng0k ada tahap klcc x jiwang k0 Mek Na :p

    k0 ilang idea ble kite sampai umah an?

    tr0s jer malu2 tutup lpt0p bawah bantal .. hahha :p

    ReplyDelete
  2. hahaha,. diamla,. mcmane la ko leh jumpa part ni,. cari la yg lain :P

    ReplyDelete