Thursday 20 June 2013

ISNIN 18/06/2013

ANDAI DIA JODOHKU

Assalamualaikm sahabat,.  Hari ni baru nk update blog,. Da berhabuk rasanya,. Tak taw nk cakap pasal apa >.<,.  Emm,. Ni just nk luahan hati jew,. Huhu,. Hehe,. SELAMAT MEMBACA ENTRI NI

Eem,. Sejak aku kenal dgan dia, ALLAH jela taw perasaan aku mcm mane..Walaupon aku kenal kat twitter jew,. Tapi rasa hati sgat dkat dgan si dia.,Allah,. Inikah yg dinamakan dgan CINTA.  sERiosly,. Aku bukan jenis yang mudah jatuh cinta dgan laki,.Kalau laki yang bagi kata-kata manis slalu aku tak pernah cair,tapi dia lain >.<,.

First aku kenal dgan dia,. Dua tiga hari kenal dgan si dia,. Dia kata nk datang umah aku,. Suruh tunggudia,.sbenarnya mmg aku nk tunggu dia,. Sehingga hujung nyawa,. Aku harap sgat ini bukan mimpi ,.

Ya Allah,. Inikah yang dinamakan dengan ‘JODOH’,. Andai dia jodohku,. Maka pelihalah hatiku,. Xtah kenapa, aku takut sangat Engkau murka dgan perasaan aku ini,. Aku terlampau takot,. Allah ., Dan aku
pon takot jugak kalau pandangan orang lain kalau aku ada perasaan macam ni,. Yela,. Bukan apa,. 



Aku a
kan cuba untuk berubah., dan aku SEKARANG seorang NIQABIS,. InshaALLAH,.

ALLah Allah ALLAH.., Aku berserah kepadamu >,<

2 comments: